Första passet...

...sen jag satte min fot i Oslo för denna gången.
Skulle jag sammanfatta min insats med ett ord så skulle det nog få vara "Okej" glömde en hel massa saker, tyckte att jag fick för mycket hjälp och A-H anmärkte på saker som jag vet om, sånt som jag alltid jobbat efter tidigare men som försvinner när jag har, som det känns, 1000 andra saker att tänka på.
Nu bestämde vi i alla fall, om jag uppfattade henne rätt, att vi kör på, ons, tors, fredag från 5 i 5 till stängning. Känns skönt ändå, komma igång, dra in lite deg och kunna börja leva lite.
.
Nu sitter jag framför datorn, lyssnar på lite Timbuktu och varvar ner, fötterna har somnat sen länge men skorna har nog minskat smärtan i alla fall.
.
Jag ser verkligen fram emot att börja dra in stålars, ser fram emot att stoppa undan lite här o där. 1-2 hundra per pass, bara lägga i en låda med texten: Ge fan i!. Spara till vad? Det vet jag inte, finns alltid hål att stoppa dom i sen. Men en Spanienresa till innan Kim åker hem är sjukt lockande.
En bild från restaurangen jag jobbar på.
Ut och ta nattciggen nu. Hoppas ni hade en bra alla hjärtans...
...Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback