Vafan gör hans hand i min ficka?

Halvtråkigt väder idag, molnigt men vindstilla och säker 20-25grader.
Igår va vi på stranden och bara tog det lugnt, köpte 10min massage för 45kr, värt! Avslutade med tacos och film. The Last Airbender.
´
I lördags va det visst lite kalas här i Barcelona, FCB spelade CL-final mot ManUnited. Jag satt mitt i Parc de Triumf med 35.000 andra och kollade på två storbildsskärmar. Fyrverkerier vid varje mål och ett jävla liv när slutsignalen ljöd. Barcelona lever verkligen för fotbollen. Vi begav oss efter matchen till TravelPort som är en engelsk pub nere vid hamnen. På väg därifrån kommer det fram en snubbe och ger oss ett "free pass" till ett ställe han påstod ligga längre bort. Sen skulle han visa hur man dansade där och placerade sitt ena ben mellan mina och började gunga... rätt va det är upptäcker jag att det är en hand i min ficka, och jag vet verkligen hur jag tänker "vad gör hans hand i min ficka" innan jag greppar vad som håller på och hända, greppar tag om handleden på honom vrider upp armen på ryggen och skickar ut honom i gatan. "Puta" gapade han efter mig innan han snabbt försvann därifrån vi kom.
´
Dagen efter (läs igår) skulle vi till Open Cor för att handla och då kom spelarbussen rullande, lägligt att jag fortfarande hade kameran i fickan.
1. 2.Parc de Triumf3.strand4.
1. Parc De Truimf när vi kom dit.
2. Senare på kvällen
3. Stranden
4. Spelarbussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback