Nyss va det blå himmel

...när jag klev upp för ca 30 min sen så va det verkligen bli himmel och skinande sol, visst att temperaturen låg strax under 15grader men det var iaf fint väder.. 20min senare är det nästan svart på himlen och det spöregnar.
Sköna ligger väl mest i att jag inte ska någonstans. :)
Imorgon ska jag till Freeport och fixa lite saker som Kim ville att jag skulle köpa med mig ner. Di:fi vax bland annat, grillkrydda och tacokrydda... Verkar vara ont om kryddor i spanien, iaf som vi känner dom.
Nu tittar snart solen fram igen, skumt jävla väder.
´
Dagens to do list:
Skriva en lista över saker jag ska packa. (Skönt att veta så jag får med mig allt hem)
Skriva en lista över saker jag ska handla till Kim imorgon.
Skriva en lista över listor jag måste skriva (känns snart så iaf)
Krypa ner i soffan och kolla på film
´
Imorgon startar dom stora ärendena.
´
Bye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback