Majskolvar är bra gott...

Dagens slit är över och trots att jag lämnade mina arbetskläder "behind" så gick det riktigt bra. En helt okej fredagskväll, inget hysteriskt.
´
Veronica Maggio spelade på Liseberg under kvällen samt att det var spontanfest vid Näckrosdammen, något som jag trodde kanske skulle påverka vårat gästantal till det större men det hade faktiskt ingen som helst inverkan.
´
Knock-knock
Who´s there?
Legen
Legen who?
Legen-DARY
´
Tack för en trevlig kväll Ms J. Vi tar igen det imorgon natt, om jag orkar! ;)
´
Imorgon kör vi 12.5h. Kommer nog bli en ganska seeg dag, lördag förmiddag... Gissar att många (iaf dom friska) hellre väljer att sova och ta det lugnt, kanske lugnt ihop med en öl, men inte på JA.Pripps.
´
Ha det gott kamrater, imorgon spottar vi i näven och tar nya tag! Smeek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback