LoB är dumma i huvudet och PK är gift!

...men tack för en rolig kväll! Störtsköna är ni hela bunten! Men seriöst så måste ni skaffa er något annat att späda ut era BiBar med... Jag rapar Powerking fortfarande!

´
Japp, efter 12h arbetspass gick alltså jag och min kollega ner för att hälsa på det eminenta sällskapet som även kallar sig LoB. Utkörda från torget pga bakfyllor hos sina grannar riggar dom taktfast upp en provisorisk festlokal i ett förråd. That's the way...
En BiB hämtades och alla försågs med stadiga groggar ögonmåttade av herr Wass. Sen var det igång. Kul hade jag och hem kom jag runt fyra-snåret.
´
Idag har jag bara tillbringat hela dagen i sängen och kollat klart på första säsongen av Sons of Anarchy. Bra serie faktiskt, kan sakna dom riktiga cliffhangersen som avslutar varje avsnitt i förslagsvis Prisonbreak, men det är en skön story och bra skådespel.
´
Nu ska jag duscha sen borde jag nog ta tag i att kanske skriva upp vad som ska packas osv, kanske fylla den andra datorn med något att se och lyssna på på flyget.
´
Grattis igen Jannike för ditt skottland-fynd, glöm bara inte att du lovat köpa mig en flarra whisky!
`
Janina, du har en pojkvän som älskar att laga mat, som gärna testar nya saker osv, och så beställer du fiskpinnar? Men men, vill du ha fiskpinnar, så klart vi äter fiskpinnar. :)
´
En smått illaluktande, inte alls så charmig TC klickar på "Spara & publicera" och går sakta mot duschen...

Kommentarer
Postat av: janina

Ja kan tänka mig plankstek annars, de va så god förra gången... nä fiskpinnar blir bra <3 puss

2011-05-22 @ 19:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback