Framme...

Nu ligger jag i gästrummet i centrala Barcelona. Så jävla skönt att vara framme och så jävla kul att träffa Kim igen. Men som vi båda säger, det känns inte så längesen som det faktiskt va, det säger väl en del om våran relation. Imorgon blir det in till stan för att kolla efter keps och sen vidare mot stranden.
Öronen spökar lite efter flyget och jag har svårt att höra på högerörat, hoppas det släpper.
´
Sova nu, blir väckt imorgon klockan 10, då drar vi en frukost sen drar Kim och tränar medans jag handlar lite förnödenheter (läs öl och vatten) och sen tillbringar jag tiden i parken tills han återvänder.
Att kliva ur flyget klockan 00 och mötas av varma vindar är helt underbart 23grader varmt, att sitta och dricka iskalla Heineken för 15kr st för att avsluta med frasen 2 cervesas para llevar (att ta med) och lämna stället med bira är priceless.
Längtar faktiskt inte hem, än i alla fall.
´
Ta hand om er! /TC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback