BBQ på Chalmers...

Verkar som att sommaren sakta är påväg tillbaka till landet, efter nästan en vecka nu med regn och mörka moln.
Jag är iaf nyss uppstigen och sitter gäspande i min morgonrock. Funderar på att stoppa i mig något, men lusten till föda är minimal såhär på morgonen, inte ens Mars:en jag köpte igår lockar något vidare.... ..eller vänta, köpte ju även 2liter Pucko igår, en sån går alltid ner! brb!
-
Fick ordning på den lilla datorn igår, så nu är den klar att tas med till Spanien om några dagar. Ska bara fylla den med film och musik innan jag åker.
-
Funderar nästan på att ta med mig datorn tillbaka till sängen några timmar, gå igenom ett par avsnitt Sons of Anarchy.
-
Jobbar 18-23-30 idag. Verkar dock som det kommer vara mycket folk idag eftersom det är grillbuffé och fint väder så jag kommer glida in lite tidigare och se hur dom har det, är det mycket att göra så stämplar jag in lite tidigare och hugger tag.
Har ni inte testat grillbuffén så borde ni faktiskt göra det! 95kr Värt! (85 med laddat kårkort)
Bilden är från förra veckan då JA.Pripps invigde grillen.
-
-
En smått morgontrött krigare tackar för stunden och önskar er välkomna åter.
-
Ps, det går att lämna en kommentar sånt är alltid kul! :D

Kommentarer
Postat av: Gustav

Kommentar. :D

2011-05-20 @ 14:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback