Inga jävla torra korvar! ;)

Nu är jag påväg ner igen... så fort det går ett par dagar så försvinner orken att gå in här och skriva ner några ord. Men jag måste väl försöka iaf.
Hemkommen från Spanien, överlevde... Sista dagen spenderades på Port aventura, stooort. Väldigt få attraktioner, och massiva köer. Minst värd kön var nog Furious Baco där vi köade i nästan 2h för att få åka i straxt över 30sek. Mest värt en lång kö var Dragons Khan, där var åktiden iaf nästan 2 min och innehöll 3-4 loopar, 1 eller 2 barrelrolls och härligt pirr.
´
Imorgon jobbar jag veckans enda pass och på fredag är det personalfest. Jag ska iaf se till att det blir något att minnas eller något jag omöjligt kommer kunna minnas.
´
Under lördagen åker vi norr för att hälsa på Syster, Toffer men framför allt Hugo. Grillen ska vara tänd när vi kommer! Och det duger inte med några torra korvar, visa lite skills nu Toffer! ;)
´
Söndagen sen skall svärfar Håkan firas av så då blir det ut på landet.
´
Ett par avsnitt Entourage sen sover vi.
´
Med Limp Bizkit i bakgrunden tackar jag för mig.

Kommentarer
Postat av: Syster

Lovar dig brossan, här ska de inte bli torra korvar;) Syns på Lörda:P

2011-06-08 @ 23:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback